Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017

19. Królestwo


19. Królestwo - Ćwiczenia repetytywne

Τι ειν'τούτο ρε λεβέντη : Είναι η ιδέα μου οτι η Πολωνία εχει ίσως την πιο δυνατή σκηνή στην παρούσα φάση εντός Ευρώπης?Οχι δεν ειναι! Εχω απόλυτο δίκαιο. Εγώ. Εχω. Ναι.
Κάτι η Instant Classic που δισκογραφεί οτι γουστάρει και τα σπάει, κάτι το underground που το νιώθεις να δονείται , καταλαβαίνεις οτι γίνεται φάσε εκεί πάνω με μουσικές πολύ μόρτικες να ‘ουμ. Δεν θυμάμαι πως έπεσα πάνω στους Królestwo αλλά με κέρδισαν κατευθείαν οι μπαγάσες. Μπάντα που δεν μετρά παραπάνω απο 2 χρόνια ζωής και που μπορεί αυτό να ακούγεται σε διάφορες στιγμές αλλά ταυτόχρονα αυτό το άγουρο του χαρακτήρα τους ειναι που ιντριγκάρει κιολας. Ακούγεται κυρίως στα ακουστικά, πολλές φορές απανωτές και ρέει...και ρέει...και ρέει... 
Και μόλις είδα οτι οι σατανάδες έβγαλαν και άλλο δίσκο προ ημερών, στο ίδιο μοτίβο. Στο description λένε οτι ακροβατούν ανάμεσα σε post /math /noise και πχοιος ειμαι εγώ να αμφισβητήσω την bandcamp-ική αυθεντία που έγραψε την περιγραφη ε?


τζάμπα καίει η λάμπα, τζάμπα σε θυμάμαι”:

20.Trepaneringsritualen -Kainskult

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου