Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Block-o-vision


Μόλις τώρα κατάλαβα οτι ειναι 21/11 και εγώ δεν εχω προλάβει να κάνω πλοκοβίζον.Δεν εχω προλάβει να κανω λίστα για να μπορέσω να σβήσω μέσα απο αυτή τη λίστα εκείνα που δεν θα μπουν στην λιστα, την άλληνε. Χαος.
Μουσική εχω ακούσει μπόλικη δεν μπορώ να πω.χρόνο να την ταξινομήσω δεν βλέπω να βρίσκω. Αλλά αυτό δεν αφορά κανένανε.σχεδόν ούτε εμένανε οπως αποδεικνύεται. Αλλά η καρδγιά έχει ηδη ταξινομήσει απο μόνη της τα καλά και τα κακά αγαπητέ. Διότι δουλεύουμε με το συναίσθημα και οχι με την λογική. Αν δουλέυαμε με την λογική έπρεπε να ειχαμε πάει στον διάολο εδώ και καιρό. Και μπορεί να μην έχω σκεφτεί καθόλου τι θα μπεί στην 20άδα αλλά με ένα γρήγορο browsing θυμήθηκα ένα κάρο ΠΑΠΑΡΕΣ που βγήκανε φέτος.και σίγουρα αν μελετούσα παραπάνω θα έβρισκα πολλές ακόμα απλά και μονο αυτές μου φτάνουν.ορίστε δα εμπεριστατωμένη κριτική και τα τοιάυτα:
-ΦΟΡΤΕΤ : καλά μιλάμε για μεγάλη ΦΛΟΠΑ.Που ντάξει δλδ το αγόρι οτι θέλει ας κάνει αλλά έπειτα απο την εισαγωγή του δευτερου τραγουδιού όλοι ξέραμε οτι αυτός ο δίσκος ειναι μια παπαρα και μισή.δλδ μιαμιση.
-KING gizzard & τα συμπαρομαρτούντα: Δεν λέω.ωραία μπάντα.και αξίζει.και ντάξει μου αρέσει.αλλά λίγο έλεος με την συνεχόμενη δισκογραφία σαν να μην υπάρχει άυριο! οτι τι ρε μόρτηδες, οτι εσείς στροφάρετε και βγάζετε μουσική απο την μασχάλη ενώ ολοι οι υπόλοιποι που βγάζουν κάθε 2 χρόνια ειναι ΒΛΑΚΕΣ? τόσο έμπνευση? γράφουμε 10 κομμάτια σε κάθε δίσκο για να αξίζουν τα 2 κάθε φορά?τεσπά καλά να ειναι τα παιδιά αλλά με κουράζει ολή αυτή η εμμονή με τις ατελείωτες κυκλοφορίες και ξέσπασα
-qotsa : ΦΕΛΩΡΟΚ ΓΙΑ ντεκαβλέ τύπους που ροκάρουν. τι κι αν ειναι ραδιοφωνικό, τι κι αν ακούγεται εύκολα, τι κι αν ειναι πιασάρικο τι και αν ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΝΤΙΠΑΘΗΣ ο ΓΙΔΟΒΛΑΧΟΣ ο ΞΑΝΘΟΣ Ο τραγουδιάρης  .χεστηκα .το βαριέμαι θανατηφόρα.
-paradise lost: οτι τώρα δλδ βγάλανε δισκάρα?επειδή τι?επειδή γκαρίζει ο άλλος ο καψερός στα γεράματα σαν να του πατάνε τα αρχίδια με ποδήλατο?και οτι τι?οτι αυτός ειναι ο δίσκος που επιστρεφει η μπάντα στις σκληράδες? Παπαρες.ειναι φλατ, προβλεπόμενος και λίγο σκληρή μουσική να εχεις ακούσει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΟΝΑΝΕ. οταν η μπάντα έβγαζε τις ΔΙΣΚΑΡΕΣ που ηταν πειραματικές για τα γούστα σας δεν τα λέγατε αυτά εε?Τον έβγαλε και το decibel δισκο της χρονιάς μη χεσω.
-τσιγάρα μετα το σεξ : καλά τώρα αλήθεια?λες την μπάντα σου έτσι και θες να σε πα΄ρουμε στα σοβαρα? και νταξ.τον ακουσα το δίσκο και κόντεψα να σβήσω το τσιγάρο πάνω μου -μετά το σεξ πάντα- για να ξυπνήσω. τι φελωριές ειναι αυτές και γιατι?
-ulver: τους εθαψα, τους τα έψαλα, ηρέμησα αλλά και πάλι ρε λεβέντες ο δίσκος ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ τπτ!εχει τα συμπαθητικά του και γενικότερα ρέει. Αλλά εμείς δεν θέλουμε να ρέει.θέλουμε να γδέρνει! και οχι ρε τρόμπες δεν θέλετε να γίνετε ποπ idol στα 50σας και να παιζετε synth λαλαλα.πως να γινει δλδ.μην τα ισοπεδώνεις όλα στο βωμό του πειραματισμού και του γενικού αυνανισμού που σας δέρνει σαν μπάντα 10 χρόνια τωρα..μποοοο
protomartyr: ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι αρέσουν σε όλους δαύτοι??!εχω προσπαθήσει αλλά ακούγονται ελάχιστα λιγότερο βαρετοί απο το να καθαρίζεις πατάτες. τους ειχα δει και λαιβ μια φορά με εκείνο τον μπέκρα τον τραγουδιάρη που μοιάζει σαν δικηγόρος παιδεραστής.τελείως ατάλαντοι οι λεβέντες μου φάνηκαν. καλά κάνετε και γουστάρετε αλλά εμένα μου φαίνονται ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ
και επειδή έτσι.πάτα play στην τραγουδάρα πάνω και μπες στην κλήρωση για έναν αποχυμωτη!
θα ξανάρθω παραμονές πλοκοβιζον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου