Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

No.15 Radian


15. Radian - On Dark Silent Off 

Κεςκεσέ: Τους είχα πετύχει τυχαία στην εμφάνισή τους στο synch 2005 στο Λαύριο. Κάπως έκατσε να βρίσκομαι σε εκείνο το μικρό δωματιάκι που έπαιζαν, το οποίο έσταζε απο τον ιδρώτα όλων αυτών των νοματαίων εκει μέσα και έγινα μάρτυρας μιας απο τις καλύτερες εμφανίσεις του φεστιβάλ.Για εμένα. Το 2005 είναι 11 χρόνια πίσω και εγώ 11 χρόνια μπροστά, μεγαλύτερος κεφτές. Με το που γύρισα σπίτι χτύπησα και τα δύο τα δισκάκια τους τότε, απο το ebay με μέση τιμή το ένα 7 ευρώ με μεταφορικά μαζί, διότι τότε κύριοι κάναμε δισκοθήκη με αυτά τα λεφτά, ενώ εδώ το Μετρόπολις έδινε το 1 CD- 22 ευρώ τα κανούργια. Το CD. το οποίο κοστίζει -ακόμα και εγκυκλοπαίδεια να τυπώσεις μέσα αντί για βιβλιαράκι- γύρω στα 3-4 ευρώ τότε(εχω τυπώσει και ξέρω-για τους προπέτες), σήμερα ίσως κανα 1,5-2άρι με το ζόρι. Μιλάμε για κέρδος(όχι μονάχα απο το Μετρόπολις σαφώς, αφού άλλαζε τριάντα χέρια μέχρι να φτάσει στα δικά μου) Τεράστιο.
Τέλος πάντων, έφυγα απο το θέμα. Σημασία έχει οτι το Νέο δισκάκι των Radian ξανα-γαμάει , έπειτα απο 2 δίσκους "μιεχ" ή καλύτερα έναν "μιεχ" και έναν "μπορινκκκκ".
Με ακουστικά τον ακούς και δαύτονε, τονε βάνεις στο στέρεο σου, στο mp3 σου , στην φριτέζα και χτυπιέσαι λες και ακούς τίποτα καλό μέταλ. Αμ δε ομως. Ακούς κάτι ταλαντούχους φλωράκους απο την Αυστρία που κάνουν μουσική για 3 φίλους τους και ίσως για τις γυναίκες τους. Αν έχουν.
Διότι κύριοι και κυρίες μου ποιος δίνει ένα πέος για ενα νέο δίσκο των Radian τη σήμερον ημέρα που γίνεται χαμός εκει έξω; Κανείς. Κι ομως τούτο το δισκάκι έχει μπόλικο ψωμί να δώσει. Βρείτε μου ένα αεροπλάνο να μπώ να πάω στο χωριό τους να τους δω ζωντανά ξανά πίνοντας stout μπύρα που αγαπώ, γιατί κάνουν και γαμώ τις εμφανίσεις (οι) αγαπητοί.



The Rest Noise:
20.Waclaw Zimpel - Lines 
19. Kaitlyn Aurelia Smith - Ears 
18.Our Solar System - In Time
17. Steve Lehman - Selebeyone
16. Laniakea - A Pot Of Powdered Nettles

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου